Fellas :)

Thursday, January 13, 2011

betullah orang kata,kot mana pun atlast MAK jugak yang kita cari kan?

here the story :
    kalau dalam drama,filem,iklan ke bila ada action laki bini gaduh ke mesti ada ayat nie, " HANTAR SAYA BALIK KAMPUNG" "SAYA NAK BALIK RUMAH MAK SAYA","KALAU MACAM NI LAH PERANGAI AWAK,SAYA NAK BALIK RUMAH MAK SAYA", "SAYA NAK MAK SAYA" . HAHA. ini adalah sebahagian darinya. kot mana pun mesti nak cari mak kita kan atlast. humm . ini lahh terjadi ngn my mom sendiri . tapi bukan gaduh ngn ayah tapi kecik hati dgn pangai adik i yang tak nak pegi sekolah . HAHA. agak klaka , tapi humm . itulah . maybe my mom nga pressure kot. humm . dgn i . i make a biggest mistake . let her down for a several time. humm. bukanlahh i nak sangat .tapi tulah benda dah jadi. humm. well, im glad my mom balik cari her mommy,my grandma. she be home soon. insyallah. . I LOVE YOU MOM. i make a mistakes and i regret it . humm.and mom, sorry for didnt talk to u nearby 1weeks.bukan taknak cakap ngn mak.. tapi tuelah  tak tau napa ego nie tggi sangat. humm . try nak cakap . but i cant . i dont know what is stopping me.humm.u guys tau tak, i rindu mak i nak cakap . nak borak ngn my mom . humm . but well ego is ego . its hard to break it . okeyh . humm .  whatever happen lah. i love you mom and i still need a hugs from u . u are the first one im wanna be with forever. :)

No comments:

Post a Comment