Fellas :)

Friday, January 21, 2011

Dearest A W A K . . . .

awak ingat lagi tak ? apa yang kita get thru selama nie? huumm. biar saya gtau awak satu2 yee? 

  • awak tak suka saya tido lambat! -Sekarang awak dah tade ngan saya,sebab tuelah saya kerap tido lewat,bab dah tade orang nak marah2 saya kalau saya tido lewat.
  • awak tak suka saya degil ! - sekarang apa orang cakap saya tak pernah ekot ! humm, bab awak tade nak bebel jgn degil lagi -
  • awak tak suka saya jauh dari handphone ! -sekarang handphone jarang lekat dengan saya,dulu kalau saya lambat pick up call awak,awak mesti marah kan?then saya majuk awak pujuk ,hmmm -
  • awak tak suka kan kalau handbag saya banyak benda2 tak guna?kalau ada awak mesti bersihkan utk sayakan? -sekarang handbag saya penuh dgn paper2 yg tak guna . tada orang nak buangkan.saya malas. awak tau kan?-
  • kalau saya sakit ke demamke,saya tak suka gi clinic! tapi awak akan paksa saya jugak ! the best part is saya ekot je cakap awak ! -sekarang kalau saya sakit ke demam ke apa ke, saya duk umah amik panadol je . bab awak tade nak bebel2 lagi . saya suka dgr awk bebel saya . 
  • dulu awak suka kiss hidung dari mulut saya kan? haha. saya rindu ouh awak.saya rindu awk kiss hidung saya .- sekarang saya suka geget hidung adik saya . itu jelah tempat saya lepas rindu kat awak. and sejak saya kenal awak saya suka kiss hidung  orang .sampai sekarang- 
  • handphone,emel,facebook,myspace,friendster, sume awak boley access kan?awak jahat ! awak selalu dlete apa yang awak tak suka ! tapi awak tau tak itulah buat saya sayang awak bab saya dapat rasa awak care sal saya . -sekarangsume full ngn mcg tak guna je wak,,rasa bosan lak tada orang nak gado sal awak buang kawan2 saya sume. hehee.
  • awak tau saya tak suka orang berjalan letak tgn atas bahu,tapi awak lah yg slalu buat,mentang2lah awak tinggi ! werkk! -sekarang saya slalu pegang tgn kawan2 saya kalau kitorang kuar sekali. bab awak tade nak pegang saya lagi- 
  • awak sangat lembut,soft spoken bila bercakap atau awk marah awk tak pernah tggi suara dgn saya, sebab tue saya sayang awak ! -sekarang semua laki yang saya kenal semua asyik nak tggikan suara . tak macam awak !
  • awak selalu nyanyikan lagu tuk saya before saya tido,kan?awk suka nyanyi lagu old skool even awak nie social. HAHA-sekarang before tido saya bukak youtube je dgr wak. :(
  • dulu pagi2 mesti ada call dari awak ,mcg awk semestinya ! pagi saya ceria sgt bila ada mcg awak !-sekarang pagi2 pun ada orang hantar mcg, tapi dari HOROSKOP yang tiap2 hari tuh :(
  • awak ingat tak kadang2 bila kita jumpa,kitakan jarang jumpa tapi bila jumpa awk selalu picit jerawat saya ! -sekarang muka saya banyak jerawat wakk ! awk tada nak picitkan tuk saya -
  • awak tak sukakan kalau saya curlkan rambut saya? -sekarang awak perasan tak yang rambut saya dah lurus,teringn nak curlkan balik tapi awka tak suka.saya ingat lagi semua tuh-
  • awak dulu kan kalau awak atau saya nak shopping kan mesti kita 3g kan? hee, -sekarang saya shopping tada 3g sapa2 pun. :(
  • awak suka manjakan saya dulu ! over tau ! -sekarang dah tade sapa yang nak manjakan saya - :(
  • dulu awak selalu cakap " awak hak saya tuk selamanya" awak ingat tak lagi ? saya rasa awak tak ingat kalau awak ingat kita takkan jadi cmnie. 
  • awak sekarang dah 2tahun awak, awak percaya tak yang saya tak pernah lupakan awak? -mungkin awak tak percaya tapi ni bukti nye. kalau saya tak ingatkan awak saya takkan buat cmnie.
  • kita ada persamaan , awak pantang orang sebut nama awak salah . samalah ngn saya kan awak kan? 
  • awak saya sayangkan awk lagi . tapi utk bersama awak lagi saya tak rasa jodoh kita ada, 
  • awk terbaik dalam banyak2 yang saya kenal . 
  • awak softspoken.
  • awak manja.
  • awak caring.
  • awak KING CONTROL sama lah cm saya . 
  • awak baik hati. 
  • awak sosial sangat !- inilah kot yang buat kita jadi cmnie-
  • awaklah kepala setan,tapi yang buat saya suka awak awak masih tak lupa mana asal usul kita. awak masih tau hal hal agama. yang mana saya salute awak.
  • awak gila sangat cerewet ttg diri awak, kalau depan cermin mau berjam. AND sama ngn saya.
  • awak suka manjakan saya. sayapun suka manjakan awak.
  • awak suka geget saya ! saya lagi suka geget awak. :)
  • awak tak suka maki2 marah2 .sebab tue saya sayang awak .
  • awak sangat lah bersederhana . 
  • tapi awk boros ! sama macam saya . 
  • awak makan maacam setan ! tapi awak tetap maintain.
  • awak kacak
  • awak sweet
  • hidung awak tinggi
  • mata awak bulat
  • awak sombong
  • awak jual mahal 
  • tapi awak lekat jugak dgn saya. 
  • yeah ! terima kasih utk nearby 2k yang awak bayar tuk lect tuh.
  • maaf ! masa awak accident saya tak call langsung. bukan tanak ,tapi takut tak boley lupakan awak lagi.
  • terima kasih utk selama tempoh awak jaga,sayang,kecewakan saya,manjakan saya.
  • TERIMA KASIH AWAK.
  • 19062008<3 saya akan ingat sampai mati awak. 
  • 22022009 saya takkan lupa awak ! 
Dear awak,
terima kasih sebab wujud dalam hidup saya dan tinggalkan kesan yang cukup. sama ada manis atau pahit. awak mmg terbaik. :) saya hargai semua. saya tak peernah menyesal sikit pun masa dgn awak. cuma kebodohan saya yang terlalu setia dan jujur kat awak, awak sia siakan, humm.
tapi takpa , Everything happen for a reasons right ? humm. saya happy.saya sedih saya bahagia saya kecewa . Terima Kasih jugak bab awak pandai balance kan Kebahagiaan dan Kekecewaan  :) Saya tahu awka tgh bahagia sekarang . dan saya mintak maaf call awak msg awk kebanyakan saya tak balas.bukan sebab saya benci awak. tapi saya takut cintakan awak lagi dimana saya tak dapat melepaskan awak lagi . humm. sebab tue . bila awak call saya selalu bising2 . ada sebab . cm saya kata everything happen for a reason. and did happen to us. awak.. terima kasih bagi saya peluang dalam hati awak. :) saya sayang awak. awak cinta saya. cuma bukan dijodohkan tuk bersama lagi. :)  
 I MISS YOU did well I LOVE YOU STILL....

No comments:

Post a Comment