Fellas :)

Tuesday, March 1, 2011

Lagu ini Lagu utk mu ..


Lagu ini lagu utkmu.
Ku nyanyikan walau nada tak seirama.
Cintaku hingga hari tua mu.
Tanpa mu kurasa pilu.
Cinta mu adalah anugerah bagiku.
Tanpa mu ku rasa sakit.
Biarkan aku terus menjagamu.
Walau nanti mata mu berkedut.
Aku kan tetap disini.
Walau nanti suara kau tak lagi seirama dgn lagu .
Biar aku nyanyikan buat mu.
Ø  Kau jadi irama dan Aku jadi lagu.
Kisah kita lirik dalam irama dan lagu .
Lagu kita tetap setia .
Walau wajah dimamah usia.

Ø  Malam ini malam aku.
Jangan bilang kau lelah.
Belai rambutku kucup dahi ku,
Bisik kan aku tentang cinta.
Walau nada tak seirama.
Lagu kan tetap dialun.
Lirik antara kita.
Akan setia walau kita dimamah usia .
Senja datang tiba .
Teman kan aku malam ini.
Rebahkan diri di rumput hijau,
Lihat bulan mula bercahaya penuh.
Langit dipenuhi bintang yg indah.
Suarakan kau tentang cinta. Bisikkan aku kata rindu. Luahkan kau tentang kasih dan sayang. Jadikan malam ini saksi permata dijari manis ku.   


okay , ini kerja bila saya bosan ! haha , mengarang something like this . HAHA , im not so good ! but who cared ! right ? acctually this notes i made by end of last year :) hehe . lama kan ? saja je nak post ! hehehe

No comments:

Post a Comment