Fellas :)

Thursday, March 10, 2011

Aku Ingin Pulang ...

~This i create when i was like 14years old :( ~

Aku ingin pulang..
Dimana aku dapat melihat..
Kembali senyumanmu..
Aku ingin pulang..
Dimana aku dapat melihat..
Kembali wajah ceriamu..
Aku ingin pulang..
Dimana aku dapat mendengar...
Kembali suaramu..
Aku ingin pulang..
Dimana aku dapat mendengar..
kembali celoteh mu...
Aku ingin pulang..
Dimana aku dapat kembali..
Bersamamu seperti dulu kala..
Aku ingin pulang ..
Dimana aku dapat memelukmu..
Kembali seperti kebiasaan nya..
Aku ingin pulang..
Dimana aku dapat kembali tersenyum ria ..
Seperti waktu kau disisi aku..
Aku ingin pulang..
Dimana aku dapat kembali pada kenangan..
Terindah kita berdua..
Aku ingin pulang dimana hanya kita berdua ...
Namun sayangnya..
Saat itu takkan kembali..
Kerana kau sudah menghadap kehadrat illahi..
Maafkan aku ..
Kerana tak dapat tunaika..
Segala hasratmu kepadaku ..
Sayangkuh...
Mengertilah , aku tidak sesekali melupakan kau..
Sebagai insan yang paling aku sayangi hingga akhir hayat hidupku...
Kau tetap bersemadi indah didalam hati dan sanubariku.....

No comments:

Post a Comment