Fellas :)

Monday, March 7, 2011

Nanges je, itu je yang mampu aku buat.

acctually hari nie nak update banyak benda, tah cmna benda lain lak jadi smpai aku  lupa apa yang aku nak update .yeah! marathon nanges dari lepas maghrib smpai now,first aku nanges bab aku tgk citer " Everybody Fine" and hell yeah citer tuh buat aku nanges ! and perangai lelaki tua tuh exactly perangai arwah atuk aku . :( apa yang aku wat nanges je aku tau . and teringat kisah aku ngn arwah atuk aku lu, dulu life aku masa tok wan ade . lain sangattt! everything seems like so perfect .nothing happen, tada masalah . or masa tuh aku masih budak2 and tak tau apa masalah dunia yang sebenar ? humm, and now im 20 ? huhu, but guess what ? i dah rasa give up nak moving on .dah . humm , bayangkan 20 tahun pun dah macam2 . how if im 40 ? apa t jadi ? apa yang i nak face lagi ? kuat ke i? humm. kadang i pikir Allah maha mengetahui segala , and Allah mesti tahu yang hamba dia nie tak kuat nak face segala yang NYa bagi . :( tapi kenapa Allah still nak uji i ? humm , Mujur Cik mie kita bagi penjelasan tadi, thanks Cik AMy Mat Doa . syang you sangat! and i appriciate sangat ! cakap sal kawan nie kan , nie lagi satu . sumpah i touching abih , nak marah ke apa ke marah lah tapi sumpah i marah sangat **sila click ini** pompuan nie haa ! die ley komen status i kot nak tnya i kenapa , pun tak ?? babe aku mesti bacakan ? yee aku terasa sangat ! bukan aku nak mintak simpati ke apa , but babe you are my BFF , semua tahu you aremy BFF ! and ada kau nak tnya kenapa ?ouh lupa , aku tak penting dah kan ? yee ! mmg aku touching sangat ! :( sedey tau dak ! humm ! takpe . aku faham .. :( stoplah citer sal tuh . humm . and still remember Megat ? hehehe , he's come back perfect time when i really need someone bside me ! thanks syang ! Love love love you much much ! heheheh :) but jgn ingat die bf lak k  , just someone special . and ini dia >>                  
hehehe ! tak handsome sangat ! but die terbaikk :) thanks sangat Megat sudi spent time ngn i tuk bagi i cool. i syg sangat kat you ! :) dan paling penting you datang tepat pada masa nye . :)
and i tanak lah citer secaraterperinci in puclic . but just for you guys info , bila kita argue ngn mak kita , lagi sakit dari putus cinta percaya lah ! :( and, mak yee, akak silap but " terlajak perahu boley berundur, terlajak kata?" kan tak boley ? humm . but its doesnt mean i tak syg mak i !dia sorang je mak yang i ada ! and die sorang je yang i ada ! and yee ! demi allah i syg mak i !Its  just semua orang tak lari dari wat kesilapan kan  ? hummm . same goeslah . :( cukuplah sikit2 . humm . I LOVE MY MOM ! no matter what happen !! syg mak i sangat sangat ! cukuplah i menangis teruk nie . humm . muka cm apa dah ? nak tgk ?  jap  
HAHA ! kelakar pulak tgk muka ! buruk lah weyh ! tapi dulik apa ! hati dah sakit apa pun tak pikir . :( hummm . But Everything happen for a reason, so i kena kuat . that all !! :) 

one more ! M E G AT !! i appriciatte sangat you give me a calll !!! sayang you ketat-ketat ! 
MAk, akak sayang mak ! and kalau mati tuk buktikan kasih sayang akak kat mak , akak sanggup, love you so much mak !

No comments:

Post a Comment