Fellas :)

Thursday, March 17, 2011

tunggu awak sangat lama .

Dear Hazziq, 
awak tau tak semalam saya tunggu awak sangat lama.
tunggu awak online . sangat bengang ! tapi takpa . 
salah saya jugak sebab saya yang gedik nak tunggu awak . bukan awaksuruh pun 
tengah tunggu awak ada pulak minah nie .JULIANA AFFENS  .
before saya mmg rasa dia something dgn awak, 
cause dia selalu like wall yang saya post kat awak .
ini apa yang Juliana affenz tuh post. and bukan lah pape , 
tapi cara die pelik . 
tiba tiba add, tiba kawannye nak perli2 kenapa ?
  • Juliana Affens ehem pa?saket tekak ka syg??;p ahahaha
  • Aida Munira Bakhtiar agakkkk la....duk pulun kulum strepsil ni.....kih3...;p
  • Juliana Affens ahahaha..ngek..;p puk kang.lallallalla
  • Aida Munira Bakhtiar ehemmmm3...!!!addooiitt...lg kuat nk btuk2 ni babe..ahahahaha..ssyyhh...lalalalllalllaa..:P
  • Juliana Affens ahahaa..sengal dak kecik neyh..ahahhahahahaaa..xpsl3.lalalalla..kwn kamu kah syg??;))
  • Aida Munira Bakhtiar aikk??npa pnggl i dak kcikk ni???xleh jdikk!!dh bjgkit kat u pulokk!eh..xdala....tp mcm pnh tgk je....heee..:P

    saya tak kesah if dia gf awak . tapi kan awak kan lebihbaik awak bagitau saya . :)
    and yeah,, mmg awak ada explain semua . awak cakap exgf awak . okayh saya pecaya awak . saya bukan apa . jangan pikir saya nie nak flirt awak ke apa , TAKDAA pun .just dalam berkawan saya nak orang tuh jujur . and awak ,saya percaya awak . entahlah awak dgn awak saya rasa sangat selesa . :)awak saya harap awak tak hampakan saya . sebab sayaa tunggu awak cari saya hari ni . saya tunggu awak . :) hazziq, thanks again . :)

No comments:

Post a Comment