Fellas :)

Monday, April 11, 2011

saya duri dan saya racun

saya duri dalam diri saya sendiri .
saya racun dalam diri saya sendiri .
saya sakitkan diri sendiri .
saya sendiri biar racun,racun kan diri sendiri .
jangan dekat dengan saya .
kerana saya sial .
jangan hilang terus dari saya
kerana sebenarnya saya perlukan semua .
hidup saya penuh dengan airmata .
kerana saya tahu bahagia bukan sahabat saya .
hidup saya penuh dengan gelak tawa .
tapi dalam saya menangis .
saya buat itu saya buat ini .
dan penghujung saya tanya diri sendiri ,
inikah yang saya perlu, inikah yang saya nak ?
hidup saya tak ada pegangan,
sebab saya sendiri tak pasti apa yang saya nak .
kebahagiaan saya cari masih kabur dan saya tak jumpa jalan .
jangan dekat dengan saya kerana saya racun yang akan membunuh diri sendiri .
jangan hilang dari saya kerana duri akan menikam diri saya sendiri .

~ E N D ~

No comments:

Post a Comment