Fellas :)

Tuesday, June 28, 2011

awak buat saya fikir jauh

Anuar ....
awak bukanlah hebat mana 
tapi awak mengajar saya sesuatu 
dan saya tak teringin berubah kerana awak 
tapi awak buat saya bukak hati 
tapi saya tak rasa yakin 
saya takut saya buat pilihan yang salah 
petang tadi awak kuarkan saya 
jawapan yang buat saya terdiam 
perbezaan jalan hidup kita lain sangat 
dan awak mintak saya berubah bukan utk awak
tapi utk diri sendiri . 
saya faham tapi saya tak pasti saya dah ready ke belum
saya dah ready nak hidup dengan apa 
pagi petang siang malam saya dengan awak 
saya dah ready saya dah ready nak serious dengan awak 
please jangan lagi kecewakan saya . 
hanya awak yang saya ada sekarang 
dan hanya awak yang saya harapkan 
saya sayangkan awak  . 
dan kalau bukan jodoh saya lagi dengan awak 
saya takkan nak serious dengan sesiapa lagi selepas ini 
saya takkan nak ada sesiapa lagi 
saya akan biarkan saja  
 biarkan semua takdir yang tentukan 

No comments:

Post a Comment