Fellas :)

Tuesday, June 28, 2011

d a r a h

saya lapar 
saya pegi dapur 
amik bawang 
amik papan hiris 
amik pisau
bawang bulat
potonng dua
saya hiris satu belah 
tinggal lagi satu belah 
mula hiris yang akhir 
tiba tiba 
otak fikirke lain 
saya tak terasa 
terkerat jari sendiri
pedih nyilu mula terasa 
pipi dah mula basah dek air mata 
suara mula kuat nangis 
dan nangis dan nangis 
mak datang tengok 
mak gelakkan saya 
mak cakap 
luka kecik nangis lebey 
tapi darah banyak
saya fobia tengok darah 
sebab tu saya nangis 
mak amik kapas ubat 
mak balut jari 
lepas tuh sambil mak gelak 
mak cakap 
" tak sangka ingatkan dah ubah pangai manja tuh masih ada lagi ,  " 
mak sambung gelak lagi mak kata 
" manja lah sangatt kena sikit dah nangis . " 
mak gelak lagi ! bukan mak tak tau ornag manja 
cuma jarang manja dengan mak dah sekarang -.- 

I LOVE YOU MAK , THANK BALUTKAN LUKA ORANG  :)

No comments:

Post a Comment