Fellas :)

Wednesday, June 22, 2011

di saat aku sedar kau dah bahagia


Aku sedar 
Bila saat aku menyahut salam dari kau 
Aku sedar 
Bila aku mula menyimpan satu harapan 
Aku sedar 
Bila aku mula tak dapat mengawal 
Aku sedar 
Bila aku putuskan semua
Akan ada luka yang akan terpahat lama dihati 
Aku sedar
Bila aku mula jauh dari kau 
Akan ada sepi menyinggah  
Aku sedar 
Bila kau makin hilang dari pandangku
Kau akan tetap segar diingatan dan hati ku 
Aku sedar 
Bila kau mula mencipta bahagia 
Aku baru dapat memulakan perjalanan tanpa kau 
Aku sedar 
Semua ini yang aku harus terima 
Bila aku pilih utk mencintai kau 
Aku sedar 
Tak layak aku 
Mencintai kekasih sebaik  kau 
Aku sedar 
Aku lepaskan kau bukan kerana kau tak cukup baik utk aku
AKu sedar
Aku lepaskan kau kerana aku tak layak utk kau .
Aku sedar semua ini . . .

No comments:

Post a Comment