Fellas :)

Thursday, June 9, 2011

iloveyouMAK


korang , maaf entry pasal mak dah banyak kan ? tapi pedulik pulak i ? i just wanna say how bad i look . duduk satu rumah tapi tak bertegur . dosa kan ? humm, mak marahkan i , tapi i nak buat macam mana i dah terlepas cakap . benda betul jugak apa yang i cakap cuma mak kecik hati rasanya . orang dah mintak maaf dengan emak tapi mak masih merajuk , haish . orang rindu mak orang sangat sangat sangat . dah lama sangat rasa tak bercakap . rindu sangattt sangatt ! :( nak nangisss :( salah orang orang ngaku , tapi hummm , orang kadang cakap dengan mak pun mak buat bodoh je . mak saja nak hukum orang macam tuh kan . ;( macam mana pun orang tetap sayangkan mak . sumpah ! sayangkan mak lebih dari semua !

No comments:

Post a Comment