Fellas :)

Wednesday, June 8, 2011

kami dinner sama sama . :)


ini baju yang saya beli . :D
boleh saya cakap saya sayang kawan kawan saya ? 
boleh saya cakap saya rindu kawan kawan saya  ? 
and here its ! ilovemyfriends ! and imissthem ! 
-7.JUNE.2011- 

  • saya nak keluar  pegi bayar bill jam dah tunjuk pukul 6  . kawan dah call suruh kuar cepat . cause bill nye tempat tutup pukul 7 . saya keluar rumah tanpa bagi tau mak saya . bukan saya tak nak bagi tahu . tapi saya cari mak saya . tak da . saya call ayah tak da . saya call jiran jiran aunty tuh tak ada . handphone mak tertinggal . adik adik pula sibuk main kat taman . jauh jugak lah . atlast saya tinngalkan kunci dekat umah aunty watie . saya terus keluar . saya keluar dengan hati yang masih tak sedap takut mak marah saya walaupun saya tau mak memang akan marah . tapi takpe , kejap je kan ? nak bayar bill dan balik :)  hujan . humm , saya pantang kena hujan mesti pening pala . kalau banyak hujan confirm demam terus .tapi nasib baik hujan tak lebat sangat . dan kena sikit je then pening pun kejap je .
 
  • saya pegi naik taxi ! saya pakai baju baru . bukan lah cantik sangat . tapi saya suka jenis kain dia . tak murah okay ! after 30% discount saya dapatlah dengan harga rm79 kot . mahal tau ! saya suka kain die lembut .memang dah lama saya nak kain macam tuh . dia boleh jadi seksi dan boley tak . haha   :D ini pun cousin yang belanja . kesian cousin saya , dia ingat saya pakai baju dekat dalam jusco je , tapi dia silap . saya suka pakai baju dari butik yang pakaian dia hanya lah 1design 3pair only :D faham maksud saya ? :) dalam taxi tah kenapa saya ter-text najat , " awak dekat mana ?  " apa lagi memang lah si dia mula merespon . haha . terus ajak jumpa . then baru saya teringat saya keluar tak bagi tahu mak saya . hati masih tak sedap . 

 
  • sampai je saya di 1Avenue, saya terus pegi toilet pakai gloss kejap . bibir kering and nampak pucat . saya suka make up but datang je sal lipstick saya tak suka pakai sebab bibir saya kecik . tak lawa :(then saya sempat hisap rokok sebatang di dalam toilet . heee . 


 


  • jam dah dekat kul 6setengah saya terus gerak ke CelcomCenter . tunggu kawan . but atlast saya teserempak dengan SITI , kawan lama saya . hee, seronok tengok dia . dia dah berubah . dulu dia memang social sangat . extunang dia pun orang germany . handsome .tapi tulah jodoh kan ? diorang bercinta dekat 2tahun tapi pas bertunang je dalam 2bulan camtuh putus . sebab nya kawan saya nie jumpa orang lain which memang 100 times better lah orang germany nie . agak kebodohan dia disitu . atlast cinta dia dan laki nie pun tak tertahan but after je dia break ngn laki nie dia terus pergi kursus polis dan dapat jadi polis bila dia jadi polis lah dia dah berubah , segala piercing yang kat badan dia semua dia buang . cuma satu je  ,tatoo .dia tak dapat buang . tapi saya bangga dengan kawan saya sebab dia berubah dan jadi lebih baik sekarang :)  good job siti ! :) tapi kan awak awak semua saya nampak bpyfriends dia pegang blackberry torch ! lawa :( baru je keluar .saya nak sangatt :( nak sangat nak sangat ! :(

  • jam dah pukul 6setengah kakak angkat saya pun dah sampai . hee. time for bayar bb dan bukak account baru ! yeayyy ! saya dah buat account baru dan dah bayar utk account lama rm100 :( then tetiba lak dia kata kena bayar lagi rm100 utk modem ! urghh !mana ak cari lagi 100 cause masa first dia kata tak yaha bayar pun utk modem ! haish ! sama je ! bodoh ! geram sebab saya malu tak ada lagi seratus ! :( nasib abik akwan baik saya fenz  ada , saya terus mintak dia 100 dan saya akan gantikan balik dalamminggu nie . broadband nie mmg bodoh lah ! haish ! --_____-- pas je settle kakak angkat saya terus balik :( tinggal saya . 
 

  • saya call cik najat tanya dimana. dia kata otw . baiklah . saya tunggu . tak sampai 5minit dia sampai . kami terus gerak ke gurney ! yeayy ! :D port yang paling saya suka ! :D kami terus ke gurney .dalam perjalanan ke gurney saya text mak saya cakap saya balik lewat sikit . mak tak balas . humm mak mesti marah :(  sampai di gurney kami terus pergi main game ! haha ini semua kerja cik kya dia ajak dia sangap main game katanya . takpela , last day esok dia balik sarawak dah :( utk jumpa mak ayah dalam seminggu je :) takpelah , janji dia balik sini balikkan ? lepas main game kya cakap nak pergi watson . katanya nak cari barang . haha . tapi sampai je di watson bukan cari barang  .terus i grab red lipstick and i wear like no one there . haha then merahlah jugak bibir saya . memang sangat merah okay . haha and kya grab light pink and she wear it . haha sesuka hati kami kan cuba dan jalan ? haha . adoyai . then terus pergi beli ice cream and makan :D heee, then kami  terus gerak keluar cause takda niat nak shopping ngah kering weyh nak shopping hape kan ? :D  kami terus gerak ke starbuck mulanya nak stay kat starbuck lepas tuh kya ajak pegi cofeebean lepak kejap borak borak merepek kejap then dalam pukul 9 terus gerak ke prangin mall to fetch fenz and nana , then kami pergi dinner sama sama semua ! :D
  • Padang Kota ! fenz cakap nak makan kerang bakar so sini jelah tempat nye ! nak pegi tempat lain jauh . kami semua malas nak pegi jauh jauh . hee . so kami dinner sesama dekat sini . bila anak dara 5orang satu meja makan mula semua pakat merepek . haha . seronok actually dengan sayaang sayang saya , cuma kadang kadang " bebual " aeyy ! lepas makan dan rokok kami berjalan and lepak tepi laut dan macam biasa sesi tangkap gambar :D hee . tapi yang menyakitkan hati fenz kalau dengan saya nak tangkap gambar susah dengan kya atau nana cepat je . sangat lah terasa and kecik hati . atlast ajak najat pergi padang . dan bila di padang mula lah dua orang kami nie merepek kononnya nak menyorok dari diorang . haha tapi menjadi jugak . kami main sorok sorok lari lari  . like satu padang kota tuh kami tawaf . bayangkan sikit punya besar ka ? haish . sakit pala otak nie ! haha penat peluh jangan nak cakap lah . haha lepas setengah jam diorang yang menyorok kami dah penat kami duduk di kerusi and diorang muncul dari semak . punyala terkejut . haha . terjerit jugak saya tadi :P saya memang macam nie . hee . then lepas tuh najat masih tak puas hati sebab kya tak kejar dia . haha kami berlari lagi menyorok di tepi kereta and masa ni memang semua tengok kami . haha kelakar lah weyh malu pun ada but atlast jumpa jugak haha . again terjerit manja lagi . haha . masuk dalam kereta memang tersangat peluhlah . hsihh ! rimas ! haha . 
  •  


5 orang semua order coke sebab tak berani minum cause mamak tuh geli . haha





ini semua makanan yang kami . makan . banyakkan ? :D
  • Then kami terus gerak balik saya sempat pelok cium kya sebelum dia balik sarawak . :( hyeeee . kya jangan balik lelama tau ! haha t rindu ! haha . najat jangan marah nahhh ! kya awak balik elok elok tau . jangan lelama nanti jangan lupa penang . nanti awak balik sini balik tau . ! 

 
  • terus masuk lift tekan no18 " ketingg " bunyi sudah dah sampai umah ! :D masuk umah adik dan ayah terlantar atas sofa . manjalah konon ? uwerk ! haha . saya masuk bilk dan mandi ! heee. and now im online siapkan entry yang panjang lebar kasi korang baca ! nak baca ke tak ikut awak semua lah . haha
Entry ini panjangkan awak ? tapi ini sebab saya sengaja nak panjang kan entry ini .haha . kalau yang sudi baca sampai abih terima kasih yang setakat baca tajuk tak nak terima kasih . uwerk .haha . :D

No comments:

Post a Comment