Fellas :)

Monday, June 13, 2011

Kenapa kita sesama umat suka nak menjatuhkan orang lain ?

This caption is for you fucker . for the one who create the mess. what so special about me that you make it that way ? kenapa nak aibkan diri aku haa ? aku tak tau kau sapa , mungkin aku kenal engkau mungkin aku tak kenal kau . tapi bagi aku . gambar gambar tuh hak aku . kalau aku nak publickan pun , hak aku .btw, IM NOT LESSY . yeah , gambar tuh aku kissing dengan perempuan . but for god sake lah weyh , diorang kawan kawan baik aku . kenapa dah korang nak jadi seorang yang buruk perangai . lagi buruk dari aku . aku mengaku aku tak baik . tapi aku tak sekejam korang nak aibkan diri orang lain , apa komen korang dalam tuh , " NAK SEDARKAN PELAPIS PELAPIS MUDA ? " for god sake lah weyh ! kalau nak sedarkan orang dengan menjatuhkan aib orang lain , korang rasa baik ke cara macam tuh . aku tak marah kalau korang cakap aku lessy dalam setiap komen tuh semua . sebab in the right korang tak kenal aku sapa pun .korang tak kenal aku macam mana pun  . memang patut korang komen aku lessy sebab semua gambar aku kissing dengan perempuan . tapi lebih baik dari kissing dengan lelaki . kan banyak lagi dekat facebook tuh . aku pelik kenapa aku jadi mangsa kau wahai si pendajal . asal kau nak puki aku kau tak dapat , kau rasa itu cara kau nak balas dekat aku ? bukan setakat aku . dengan kawan kawan aku sekali jadi bahan kau nak mendajal . walausiapa pun kau . one word je , kau memang sial . aku bukan jenis yang nak maki orang tak tentu arah . dan aku bukan jenis yang terus nak pergi serbu . aku diam je . satu je, kau jangan sampai kantoi kau siapa . aku bukan samseng dan aku bukan gangster nak tunjuk hebat . aku perempuan kau lelaki . buat apa kau nak aibkan aku seorang perempuan . datang dan jumpa depan aku . kau nak tengok sangatkan ? kau datanglahh . walausiapa pun kau , aku tahu satu hari nanti kau akan kena. alhamdulilah apa yang kau buat sekarang . kalau niat kau baik, alhamdulillah . dan kalau memang betul niat kau baik . bukan dengan cara aibkan hak orang lain . please ,tolong sedar sikit . aku tak baik tapi aku tau one day akuu akan berubah . tapi yang pasti bukan sekarang . dan bagi aku , kalau korang tak cukup solat 5waktu , tak cukup iman didada , dan korang 100% hormat mak bapak korang, dan korang ada education yang bagus dan tinggi then baru korang layak judge aku mahupun orang lain . biarkan diri kau tuh sempurna utk sesetengah bab . jangan diri kau pun tak betul kau nak mengata orang . entah kau tiap tiap malam melayan betina agaknya kan? btw, korang jangan nak panggil aku ayat ayat yang kurang sedap ,sebab aku tak mengangkang dekat semua lelaki for god sake !kau faham maksud aku ??
dan pada perempuan perempuan muka baik baik yang sangat KG ! dan bertudung kornag tak rasa korang lebih buruk dari aku . bukan sebab dari rupa paras atau apa , tapi dari sebab atitude korang ,aku orang yang tak pakai tudung dan hidup aku agak open tapi aku tak maki orang sesuka hati aku . aku tak cakap lebey kurang dengan orang . bukan macam korang . bertudung muka sangat ayuu . innocent sangat muka .tapi cakap korang tak pikir diri orang lain . sebab apa ? sebab korang selfish sangat . sebab apa , sebab korang terlalu banyak adab dalam diri korang hinggakan korang tak sedar apa yangg korang katakan tu tak ada adab . faham ? aku memang tak beradab macam mana korang . tapi atleast aku beradab dan aku hormat hak privasi orang lain . Terima Kasih sebab buat semua ini walaupun dengan cara yang terkutuk . bagi aku , aku faham apa yang aku buat dan aku tau apa yang aku buat . dan langsung tak ada kena mengena dengan orang lain . so please stop burukkan aku dan kawan kawan aku  . and friends out there thanks for support us . cant love you more . and to this fucker who did this , you will get what you need soon or later . thanks again . 

No comments:

Post a Comment