Fellas :)

Wednesday, June 22, 2011

Last Night

Semalam tetiba aku rasa " Lost " 
Mungkin sebab Rasul .. 
Agak kecewa dengan apa yang jadi 
Apa yang punca dari diri sendiri 
Terasa lemah dan tak daya 
Terasa putus asa dan mengalah 
Air mata peneman yang setia 
Mata mula merah 
Jantung tak henti henti berdenyut laju . 
Takut resah gelisah rindu sayang 
Yang mana 
Aku keliru 
Mula merasa pasrah lalu putus asa
Tetiba muncul si perawan 
Sanggup menjadi kekasih walau dialam maya 
Menyata hasrat utk membantu 
Niat hanya kawan 
Tapi si perawan punya rasa yang lain 
Aku masih keliru 
Hati belum bersedia punya kekasih
Kerana Rasul telah mengisi kekosongan itu .
Kerana rasa simpati dan budi
Aku teruskan 
Utk tidak kecil kan hati 
Walau aku pasrah dalam perhubungan 
Tapi aku tak boleh mengalah
Selagi tak bertemu Perawan Idaman 
Emak tokoh aku 
Jangan mengalah dalam mencari cinta 
Ini yang dia selalu pesan 
Bila dah jumpa jangan abaikan 
Kekal bersama hingga akhir hayat . 



No comments:

Post a Comment