Fellas :)

Wednesday, June 8, 2011

maaf saya baca semua entry dalam blog awak :)

saya dah lama nampak awak dekat facebook .  saya tak add awak . saya takut nak add awak . satgi awak ingat saya  nak mengatal pulak . tapi hari ini saya nampak jumpa blog awak dekat blog kawan saya . saya terus bukak . saya terus follow and dengan suka hati semua saya baca semua entry awak . :) dengar lagu yang dekat blog awak buat saya terasa sangat . saya baca semua entry awak . dan saya rasa saya boley baca yang awak setia . untung siapa yang dapat awak tapi sayang dia bodoh . tak tau hargai awak . kalau saya dapat awak mesti saya jaga awak . saya sayang awak . saya janji takkan pernah tinggalkan awak . hee, kelakar jugak tengok muka awak dulu . nerd sangat ! hee . yang pelik awak stay penang tapi kita tak pernah tersermpak . sedangkan awak selalu lepak area saya lepak jugak . mungkin memang tiada jodoh kita kan? tapi awak untung sangat saya dapat link blog awak. atleast saya boley kenal awak lebih melalui blog awak . kan ? dari facebook ? abaikan . bahagianya saya kalau lah saya dapat kenal awak . saya tahu awak sweet :) saya happy sangat awak walaupun saya just jumpa blog awak je ? :( humm terima kasih tuhan sebab atleast saya ada sikit bahan utk kenal awak siapa . walau saya tahu saya takkan boleh kenal dengan awak .
sekali lagi maaf, secara tidak sengaja saya jadi stalker awak . tapi saya tak buat benda buruk . saya tak copy gambar awak . saya tak copy apa apa tentang awak . saya just suka awak :)

No comments:

Post a Comment