Fellas :)

Saturday, July 30, 2011

APA AKU RASA KAU TAK RASA.

Aku rasa sunyi kadang kadang
Aku sunyi bila aku sedar yang aku dah hilang tempat mengadu
Mana aku nak mengadu sekarang
Bila aku dalam tekanan
Mana aku nak pergi sekarang
Aku mengaku dan ini jujur
Aku sunyi sekarang
Ada kawan tak selalu disisi
Nak bercinta susah
Seolah ada tekanan yang datang bila aku dan dia semakin rapat
Ini bukan soal aku merintih
Mahukan kekasih yang mungkin sementara
Ini tentang aku
Tentang semua
Aku semakin sunyi
Tak dinafikan sunyi
Kadang aku rasa biarlah aku pergi jauh
Tinggalkan semua dan mulakan yang baru
Tapi mampu kah aku nak buat semua tuh ?
Tinggalkan semua tak susah
Tapi melupakan semua ?
Mampuke aku buat ?
Sunyi banyak sebab .
Sunyi dari banyak aspek
Sunyi dari keluarga sendiri
Sunyi dari kawan kawan
Sunyi utk ada kekasih
Dari keluarga bila kita tak lagi diutamakan .
Bila kita sedar kita harus capai tanggungjawab sendiri
Dari kawan kawan bila kita mula jauh
Bila kita mula diam dan mereka diam
Kawan ke macam tuh?
Masing masing sepi
Tak tahu apa perlu buat
Kekasih bukannya aku tak nak
Aku cuba banyak kali buka hati
Terima kasih dan sayang
Tapi yang aku dapat hampa
Dan aku biarkan je
Sunyi , sumpah terasa sunyi
Tambah bila agak lama kita tak ada tempat
Bermanja kasih sayang mengadu pujuk segalanya
Tak ada . Jadi sunyi akan datang
Datang dan buat aku terasa sangat
Inikah takdir Tuhan utk aku ?
Atau aku harus keluar dan merubah sedikit demi sedikit ?
Tapi tetap kau takkan faham sebab
Apa aku rasa kau tak rasa .

No comments:

Post a Comment