Fellas :)

Saturday, July 30, 2011

Im tired . And this is the honest thing ever .

Friendship . Tak ramai tahu apa erti friendship sebenar . And so do i . Kadang kadang rasa ada kawan macam tak ada kawan . Kawan yang aku ada sekarang honestly . Just for fun . Having fun . Chill with them . But the time i really need them the most . They dont even listen to me . Im not mentioned it just for my bestie . But everyone yang nama nye kawan . Kadang kadang bila aku duduk sendiri . Bila orang tanya siapa kawan yang rapat dengan aku . Bila aku bagitau  . Aku rasa malu . Bila fikir . Semua tentang aku diorang tahu ke? And same goes . Tak banyak . Layakke aku rapat dengan orang yang aku rasa aku tak penting buat diorang . Banyak kalai terasa hati . Tapi secara honest biarkan je . Aku bukan jenis nak cari gaduh . Dan aku bukan jenis nak mengutuk orang tak tentu pasal . Yes , this post tentang aku . Tentang aku yang ada kawan . Yang tak seperti kawan . For me , aku sendiri bukan kawan yang baik . Honestly ada jugak aku tak selesa dengan dia dan dia . Dan mungkin benda yang sama jadi . Dia maybe tak suka aku . Dan dia menyampah dengan aku . Tapi kadang kadang dalam friendship kita perlu hipokrit . Bukan utk kebaikan diri sendiri . Tapi utk kebaikan people around us . Bayangkan , We are in same place . Kalau seorang kita masam muka  , best tak kalau nak lepak lagi dengan yang lain ? dan yang lain mula perasan . dan diorang mula tak sedap hati . Jadi sebagai diri sendiri . Seronok tak kalau kita buat orang lain tak happy ? Tak seronok kan ? Dan dah memang perangai aku . Walaupun tak selesa tapi demi orang lain aku akan cuba utk terus maintainkan diri . :) Bukan berlagak nak jadi baik . Tapi benda betol . And aku rasa korang pun sama je kan ? Korang akan buat apa yang aku buat kalau korang kat tempat aku . Humm . Tapi secara halus dan kasar . Yee aku sayang kawan kawan aku . Dan aku always rindukan diorang . Dan always ingatkan diorang . humm , Tapi persoalannya , Diorang ingat aku tak ? Dan aku rasa jauh sangat . Humm . Maybe sebab aku jauh dan tak always ada dengan diorang . Like Nana , Fenz and Kya  . but than aku sabar . Humm .Entahlah . Ada banyak sangat perubahan bila setiap kali ada kawan baru . Ada yang perubahan baik , Ada yang perubahan agak tidak menyenangkan . Humm . Faham faham kanlah .
Nana
 Dia paling smooth mean tak jenis amik tahu sangat hal orang . Aku sayang dia as my friends . Hummm , bagi aku , aku selesa sangat dengan dia . :) Yeah , She more close than me with my bestie . But cant deny i know my bestie well than them .That be okay . Yeah , sometimes get jelous . But lumrahkan . :) Tapi diorang tetap baik dengan aku .
Kya 
Dia paling cool antara semua . Sangat cool . sangat cool even having a prob . But for me , kya more too her gf . than friends :) She is here because a gf not because a work . So anytime she can just walk away from us . Like nothing going to be happened. Kya more close by now with my bestie . yes im get jelous sometimes . Not stealing . But she more time with my bestie than me . Beside they suite together not like me and my bestie . Yes , im jelous . but its okay . im okay with that .
Fenz
She more than friend . Bagi aku . aku anggap dia lebey dari kawan . Sebab aku kenal apa yang dia suka dan apa yang dia tak suka . Dan aku tau apa dia nak dan apa yang dia tak nak . Tapi kadang kadang kawan tuh tak selalunya manis kan . Ada juga tergeget lidah , Terasa sana sini . Tapi honestly aku sayang dia .
Friendship bukan senang nak stay dalam hidup kita . Nak nak hidup sekarang yang banyak main drama . Hipokrit dengan diri sendiri dalam setiap babak . Humm  , yeah , ada jugak yang susah . Tambah pulak sekarang kawan kawan aku dah lain . Lain dalam persepsi nak bercinta . Humm , Aku pulak lain . So bila hangin out . Nak cari guys susah . Sebab diorang nanti buat muka annoy gila dengan guys . HAHA  . Serious shit babe , kadang kadang aku menyampah jugak sampai kan susah nak ada laki . HAHA .Tapi takpa , aku faham . humm ,  Tapi kadang kadang terasajugak dengan diorang semua nie , sampaikan bila aku cakap pasal lelaki sikit pun tak nak dengar . Yee , aku faham . korang macam mana . Tapi as a friend tak salahkan mendengar dan beri pendapat . Humm , :( Tapi kawankan . terima je . :) telan je semua . :) Kadang kadang terasa nak bawak diri jauh  , Nak tukar number nak lari dari semua . Tapi i bukan nya jenis hati kering nak biarkan benda tuh macam tuh , Aku tak sanggup nak tengok orang lain sedih MUNGKIN kalau aku buat macam tuhh . TAK SANGGUP . Tapi pernah terlintas nak buat . But for me  , Kawan lagi penting . Insyallah bila tiba masanya  everything will changed . And it will never be the same . That all :)

Ini untuk Kekasih Kya .Najat.
Last im gonna mentioned bout you . My facebook , My Blog my everything is mine . So yes, im upload our pic together  , and like serious shit i tak ada niat nak kantoikan apa ke . Its just . as a friends i should . But itulah , bila ada stalker yang macam haram jadah . Yang at the same time make me mad  . Jangan sampai i dapat korang, i pulak maki korang . I dont care . who really you are  , who you with , what related . But once you touched , dont let me find you , I bukan jenis nak membenci tapi bila jadi kes macam nie . For couple time . Its like , Sorry Najat . I will try not to snap a pic with you . Cause dah habit i will upload it in my facebook or blog .  Easy way , Fed up bila benda macam ni jadi . And i rasa bersalah . And for your information i sayang nak buang gambar . Sebab semua means alot to me . Hope you faham . That is all . Sorry again . That all .

1 comment: