Fellas :)

Wednesday, September 14, 2011

Semalam.


Rokok
Lepak
Rokok
Ketawa
Rokok
Gurau senda
Rokok 
Berjalan jauh 
Rokok
Makan malam 
Rokok
Balik rumah 
Rokok


Nampak banyak kan kegunaan rokok . Masih kebal tekak .Susah nak tinggal . Yang pasti semalam penuh cerita . Dan kadang kadang tak semua cerita boleh dipublishkan. Banyak emosi memain peranan .Ada yang suka ada yang tidak .Ada yang menangis ada yang happy .Penuh cerita satu malam. Yang pasti aku gembira utk seketika . Dan kalau esok aku murung. Ternyata aku perlukan kawan . Kawan mainkan peranan setengah emosi dalam diri kita , Tak percaya ? Cuba hidup membabi buta . seorang diri . Sunyi kan ? Kawan ada utk kita .Susah dan senang .*adake ? Itu persoalan bukan aku . Tapi semua . Yang pasti ,kawan kadang kadang terbaik buat aku .
Terima Kasih Kawan .

No comments:

Post a Comment