Fellas :)

Tuesday, October 4, 2011

SILAP.

Kawan , 
Aku sedar aku silap dalam setengah hal yang buat semua kabut .
Tapi Demi Tuhan niat aku lain . 
Tak ada niat nak pecah belahkan kau , dia ke siapa ke. 
Aku bukan jenis yang suka rosakkan hubungan tanpa sebab 
Dan aku bukan jenis yang macam tu .
Aku mengaku SILAP bila aku buat satu benda dengan drastik dan aku tak fikir akibat 
Macam kau bilang, 
" Seolah olah kau tikam aku bila kau tikam dia " 
Ini bukan soal tikam sesiapa .
Sama macam kau kawan
Aku sayangkan sahabat aku .
" Seolah olah kau kata dekat aku bila kau kata dekat dia "
Kawan, 
Aku dekat sini aku tak senyum dan ketawa 
Kadang kadang aku fikir 
Semua benda jadi dan buat kau jauh 
Kau tahu aku dia dan dia tak ada masalah langsung dengan kau 
Yee aku faham kerana cinta kau harus  buat begitu 
Dan aku tak salah kan kau bila kau salahkan aku 
Sebab aku tahu kalau aku ditempat kau mungkin aku buat yang sama
Kawan,
Akuu tahu hubungan kau dan aku takkan sama macam selalu 
Tak ada lagi ucuk dan baby .
Tak ada lagi manja manja 
Tak ada lagi nak enjoy sesama 
Sebab kau tahu kan 
Kau aku yang punya minat yang sama . 
Tapi semua ini takkan ada lagi sebab aku dan kekasih kau sudah sepakat membuat pilihan .
" Tiada lagi ikatan antara kami"
Aku tahu akan susah mana nak jaga hati kawan mana nak jaga hati kekasih
Aku faham kawan. 
Kalau aku ditempat kau aku  susah .
Fikir yang terlalu banyak 
Tak mampu nak tanggung
Kesilapan dia  dan aku sama .
Dua dua silap
Tapi benda dah jadi 
Bukan boleh padam
Aku sangat berharap kalau aku boleh padamkan salah silap aku .
Tapi hanya harapan kan ?
Kawan , bukan dengan kau aku rasa salah 
Dengan semua 
Humm
Kawan , aku harap kawa faham 
Kau masih kawan aku .
Dan selamanya . 
Maafkan aku .
Kerana aku dan dia 
Semua jadi celaru .
Aku silap dan ye aku kecewa
Tapi semua dah terjadi 


: " Nothing can turn back on time just go with the flow "

No comments:

Post a Comment