Fellas :)

Thursday, October 6, 2011

Wordless Thursday .

Aku nak mengadu boley ? 

Memang ini tempat aku lepas geram , sedih , menangis tawa ria happy , semua disini . 
Mungkin ini effect akibat tak cukup tido and suka abaikan tido .
Sudah jangan cakap apa apa lagi .
Yang pasti aku memang kusut sangat 
Aku tak ada masalah dengan family dengan kawan even a special 
Cuma aku rasa serba kekurangan dekat diri aku and buat aku rasa lemah 
And hari ni aku rasa aku hilang mood sangat sangat 
Aku tido pukul 7pagi , aku bangun pukul 11pagi 
Aku jaga mandi makan kemas rumah ,
Aku masuk bilik , kunci pintu amik bantal pelok dan aku pandang ke dinding 
Tetiba aku nangis 
Aku tak nak nangis pun
Tapi sumpah dia mengalir sendiri 
Betul .
Aku tak tau apa yang aku fikir tapi sumpah aku kusut 
Sedangkan aku tak ada masalah dengan semua dah . 
My family were fine , My friend awesome , And special really good to me .
So what more that ive been thinking up ?
Dah, its up to 11.32pm and im still moody .
KBYE.

No comments:

Post a Comment