Fellas :)

Friday, December 2, 2011

kadang kadang bukan satu tapi semua .

Satu cerita dalam satu kisah . 

Awak , kalau awak tanya saya tentang hidup saya sekarang . 
Sangat terumbang ambing ,
Saya dah tak nampak masa depan dalam life saya sekarang saat ini 
Awak tahukan kadang kadang ada susah ada senang . 
Tapi apa yang saya lalui banyak susah 
Dan saya mengaku saya sendiri cari susah ni .
Saya dah jadi buta dalam dunia yang masih terang 
Awak faham perasaan saya 
Buta dalam banyak cahaya 
Susah nak hurai macam mana perasaan 
Susah nak ungkai apa yang saya rasa 
Orang biarlah masa yang tentukan 
Tapi kalau kita hanya harapkan masa tanpa buat apa apa 
Masa pon akan muak utk kita kan ?

Awak , adik kita masuk hospital lagi  
Sekarang lagi serious bila penyakit dia tiada penyembuh 
Dia hanya boleh makan ubat utk kurangkan sakit je.
Kesiankan dia baru 13tahun 
Tapi inilah takdirkan 
Bukan siapa tahu 
Sekarang mak dan ayah kena tanggung ubat dia yang sebulan sampai 1000++ 
Humm , kesiannkan mak dan ayah .
Kalau lah jodoh aku dengan seorang yang hartawan sudah pasti mak takkan susah hati 
Dan aku takkan susah hati fikir masalah keluarga 
:'( 

Kisah hati jangan soal
Alhamdulilah kekasih hati masih disisi 
Cuma si madu dah ku letak jauh 
Walau disudut rindunya ya allah ya tuhanku ,
Tuhan  saja yang tahu 
Muncul si perawan buat ku takut curang kali kedua .

Boo , 
Happy Anniversary Love .

maaf, mood bukan sekarang utk aku menaip panjang :/ 
Thanks .

No comments:

Post a Comment