Fellas :)

Wednesday, April 4, 2012

Saat diri terasa kosong .

Tiada lagi yang mampu membahasakan kata kata yang hanya mampu mengalir dari air mata . 
Terlalu banyak kekosongan yang tak terisi .
Tiada yang mampu diluahkan apa itu erti kosong.
Saat semuanya seakan tak mampu berbicara dengan jujur 
Semuanya terletak pada isi kata yang hanya mampu berdiam diri .
Tampak penuh kesempurnaan . 
Dalaman hanya yang ESA mengerti . 
Perit perih sakit semuanya . 
Lupa aku akan seakan yang pura pura menjaga 
Disebalik punya keinginan tersendiri . 
Dimana letak diri yang seakan membutakan mata,memekakkan telinga ? 
Aku penat . Lelah . 
Semuanya terisi saat semuanya kosong . 
Buktikan aku salah pada satu sudut yang kau seakan pura pura peduli ? 
Tak mampu berbicara saat semuanya terbit dengan sendiri ? 
Jangan mencari kesempurnaan yang tak mungkin sesiapa miliki . 
Kita dicipta saling melengkapi dan bukannya mencari kesempurnaan . 
Salah aku lagi kah saat semuanya sudah terang menyuluh ? 

Maafkan aku . Aku penat dengan langkah yang palsu .

No comments:

Post a Comment